Szanse dla polskiego sektora medycznego w Meksyku

Ten tekst przeczytasz w < 1 min.

Aż 70% mieszkańców Meksyku stosuje prozdrowotne diety, ale tylko 23% populacji spożywa odpowiednią ilość warzyw, owoców i innych produktów bogatych w witaminy, białko i minerały. W efekcie 2/3 Meksykanów cierpi na otyłość. To oznacza, że rynek jest szczególnie perspektywiczny dla producentów farmaceutyków i suplementów diety. Duża liczba szpitali oraz nowoczesna polityka zdrowotna sprawiają z kolei, że Meksyk jest szczególnie otwarty na import sprzętu medycznego.

6 grudnia o godz. 15.00 odbędzie się webinar na temat szans eksportowych w Meksyku dla producentów urządzeń medycznych, farmaceutyków i suplementów diety. Organizatorem szkolenia jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).

Uczestnicy webinaru dowiedzą się:

  • jak eksportować sprzęt medyczny, leki i suplementy diety do Meksyku;
  • poznają trendy i możliwości rynku;
  • jak wygląda proces rejestracji produktów.

 

Szkolenie poprowadzą:

Patrycja Staszewska, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Meksyku,

Patrycja Augustyniak, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Meksyku,

Maria de la Luz Lara Méndez, CEO, UDELÁ – Intelligence in Regulatory Services,

Adriana Hernández Trejo, Director, UDELÁ – Intelligence in Regulatory Services.

Rejestracja na webinar odbywa się na stronie organizatora pod podanym linkiem.

Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Źródło: trade.gov.pl

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy